Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2010 17:31 - КАМИНГС...ТАМУ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 503 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2010 17:36


Мој препев на една песна од американскиот поет
е.е.cummings

ТАМУ КАЈШТО НИКОГАШ НЕ СУМ БИЛ А РАДО БИ ОДЕЛ


Таму кајшто никогаш не сум бил а радо би одел,
зад било кое искуството, каде звуците ќе сопрат, во очите ти и гестовите нежни што ми се модел за нешто така блиско што ме страв да го допрам;
со прсти срце сум си стегнал, во тупаница тупка, но ти со твојта вита става ќе ми разбиеш поза - ме отвараш таинствено и вешто, пупка по пупка, исто ко Пролетта што ја допира својта прва роза.
Или,ако посакаш што поблиску и во мене да си, јас и мојот живот ќе се затвориме брзо и нежно - како кога срцето на тој цвет поитува да се спаси од гладното јато мразулци на невремето снежно.
Постојана и без соперник е кршливоста наша и со знамиња татковински животот го стиска па на човека му доаѓа реторички да се праша - зар смртта во секој наш здив не ни е блиска?
Јас не знам ниту еден отвори/затвори метод но длабоко од гласот на твојте очи  бев бацен, тој е помил и од хорот на сите рози на светот и никој, дури ни дождот, нема толку мали раце. ============================ e.e.cummings somewhere i have never travelled,gladly beyond
somewhere i have never travelled,gladly beyond
any experience,your eyes have their silence: in your most frail gesture are things which enclose me, or which i cannot touch because they are too near
your slightest look easily will unclose me
though i have closed myself as fingers, you open always petal by petal myself as Spring opens (touching skilfully,mysteriously)her first rose
or if your wish be to close me, i and
my life will shut very beautifully ,suddenly, as when the heart of this flower imagines the snow carefully everywhere descending;
nothing which we are to perceive in this world equals
the power of your intense fragility:whose texture compels me with the color of its countries, rendering death and forever with each breathing
(i do not know what it is about you that closes
and opens;only something in me understands the voice of your eyes is deeper than all roses) nobody,not even the rain,has such small hands

….



Тагове:   камингстаму,   камингс,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566821
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502