Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 08:34 - ЩАСТЛИВ СПАСИТЕЛ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0





Тажна срна во мирцот ми се јави
и рече дека бега од машкиот род,
од дечкото што сосила й го ставил
па тонела полека ко продупен брод.

Се случува,й реков,но не бегај веќе
и фини дечки има, мажиња од сој!
Еве сум ти јас, почестен и среќен
со тагата твоја да влезам во бој!

Научен од животот сенешто да трпам,
и радоста и маката ми удриле печат,
почнав со нежност бродот да го крпам
од срцето си кинев рани да й лечам.

И впловивме така во тивок пристан
вo среќа да ми минат години стари,
но секој ме поздрави со поруга иста:
Свести се бе, шинат - те лови за пари!

Ах, злобо дива - не сакам да слушам!
Насмевката нејзина едино е важна!
Ми скокотка срце, ми жубори в душа
спокој дека срната не е веќе тажна :-)


Тагове:   щастлив,   спасител,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566885
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502