Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 01:18 - ПУСТИНСКИ БАРИЧКИ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0




Уште еден мој препев на песна од американската поетеса Сара Тревор Тиздејл (Sara Trevor Teasdale)  за која можете да прочитате повеќе кај Шарлот ПУСТИНСКИ БАРИЧКИ Јас љубам толку многу; јас сум ко река
заитана скоковито во море да се влие;
дарежлива сум, за љубовта да не чека,
да не мора да клекне за од мене да пие.

Но таа кон пустински места е склона,
без дожд,без роса и од сенки скраја,
каде ѕвездите се со лица ко Горгона
а небото за немилосрдноста е маја.

И таму,во морбидна полноќ ќе клекне,
растечката жед во барички да ја гаси,
со надеж дека токму тогаш ќе и` лекне -
ако устојаната вода огнот ми го спаси.
Еве го оригиналот: DESERT POOLS I love too much; I am a river
Surging with spring that seeks the sea,
I am too generous a giver,
Love will not stoop to drink of me.

His feet will turn to desert places
Shadowless, reft of rain and dew,
Where stars stare down with sharpened faces
From heavens pitilessly blue.

And there at midnight sick with faring,
He will stoop down in his desire
To slake the thirst grown past all bearing
In stagnant water keen as fire.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 562917
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502