Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 00:07 - ЌЕФ МИ Е
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2010 00:22


  Мој препев на една песна на руската поетеса Марина Цветаева 3 мая 1915 1. Ќеф ми е што од мене не сте болен а ни јас за вас од земја не се траќам, па така, мирно е гравитационото поле и планетава гувее како кротка сваќа. Ќеф ми е што можам да сум забавна - иако развратните алузии ги сопрев и да не црвенеам со трема задавна од што бегло со ракавот ве допрев. 2. И пак ќеф ми е што при мене жива мирно друга гушкате иако е груба и во адскиот катран не ќе пливам зашто вместо неа јас не ве љубам. А ни името нежно мое нема спомен, од ваште усни моите уши не го чуја - а и што ако црковниот камен ломен не ќе одекнува над нас со Алелуја! 3. Фала ви многу, и од срце и од рака, за тоа што вие самиот немате поим колку вашето срце моето го сака и мојот ноќен мир со мечти го пои - за ретки средби кога сонце се крене, за непрошетки при месечев одраз, за жалта што сте болен но не од мене, за жалта што сум болна но не од вас! ========================
Еве го оригиналот и слика на духовитата поетеса
image Марина Цветаева Мне нравится, что вы больны не мной, Мне нравится, что я больна не вами, Что никогда тяжелый шар земной Не уплывет под нашими ногами. Мне нравится что можно быть смешной - Распущенной - и не играть словами, И не краснеть удушливой волной, Слегка соприкоснувшись рукавами.    Мне нравится еще, что вы при мне Спокойно обнимаете другую, Не прочите мне в адовом огне Гореть за то, что я не вас целую. Что имя нежное мое, мой нежный, не Упоминаете ни днем, ни ночью - всуе...Что никогда в церковной тишине Не пропоют над нами: аллилуйя!    Спасибо вам и сердцем и рукой За то, что вы меня - не зная сами! -Так любите: за мой ночной покой, За редкость встреч закатными часами, За наши не-гулянья под луной, За солнце, не у нас над головами, - За то, что вы больны - увы! - не мной, За то, что я больна - увы! - не вами!  


Тагове:   Ќеф,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 565201
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502