Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 03:07 - ДВЕТЕ НОЗЕ ВО ЕДЕН ЧЕВОЛ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 919 Коментари: 1 Гласове:
0





- Ѕрнн!

- Да, молам, повелете, централа на “Порцуланка“!

- Ај сврзи ме со директорот!

- Извинете, зафатен е, држи стручен колегиум!

- За малку е работата, кажи му дека го бара Ацо Димовски, јавниот обвинител.

- Добро, почекајте малце!… Повелете, го имате директорот на линија!

- Алооо, кај си бе директоре, многу си се разработил отсабајле!

- Е па мора бе Ацо, знаеш како е – голема фабрика, големи проблеми!

- Добив кривична пријава од вашата самоуправна работничка контрола, против тебе, за Несовесно работење во стопанството – сте правеле голем чкарт со гипсените калапи и сте фрлиле неколку тони на депонија.

- Нема врска тоа бе Ацо, технологијата е таква, во сите фабрики за порцулан е така! Ако сакаш ќе ти дадам споредбени податоци од другите фабрики во Југославија, сегде е исто!

- Добро, прати ми ги тие податоци, да се повикам на нив кога ќе го пишувам решение за отфрлање на пријавата.

- Уште денес ќе ги добиеш, фала ти на разбирањето.

- Нема проблем, не за џабе сме школски другари, треба да си помагаме!

- Така е, фала ти уште еднаш!

- Туку, знаеш што?

- Кажи бе Ацо!

- Јас уште од мал сликам, тоа ми е хоби и доста напреднав. Сликам и репрезентативни слики за во големи канцеларии, може и за во приемни холови.

- Знам, имам видено твои слики, стварно многу добри, моментално не ми текнува каде беа.

- Е па јас изложби не правам, сигурно си ги видел во хотел “Интернационал“, неодамна купија од мене три слики.

- Да бе, таму ги видов, многу убави пејсажи.

- Слушај, имам три и за тебе, тазе мотиви, од пошумувањето на бреговите на езерото. Многу убави облаци сум фатил, за мерак се сликите, масла на платно.

- Аха… и колку би требало да се плати?

- Секоја е по 150.000 динари, ама топтан за сите ќе ти дадам 12% рабат, значи ќе те фане околу 400.000 динари.

- Аман, многу пари бе Ацо, тоа колку мојата месечна плата, за таква набавка ми треба одобрение од работничкиот совет!

- Е па ако де, ќе си го регулираш тоа, не оставај опашки за самоуправната работничка контрола!

- Добро Ацо. И како ќе ти платиме, ти како државен службеник на приватно не смееш да работиш.

- Не се коси, тоа е средено кај мене. Уште утре по факс ќе добиеш фактура од Авторската агенција на Македонија и ќе платиш на нивната жиро-сметка. Штом ќе платите, прати шофер со тоа тамчето дома кај мене да ги земе сликите.

- Добро Ацо, ти знаеш како треба по закон.

- Морам така, брат, лесно ви е вам, се средивте и маж и жена на работа.

- Е па жената изучи за професорка, гревота е да седи дома кога се бара таков кадар!

- Така е, не велам ништо против. Ич не бери гајле, мое име во фактурата и во Агенцијата нема да фугурира, сликите јас ги продавам во име на жена ми. Она е со основно школо, не бива работничка да ја праќам! Си ги гледа децата а они растат ама растат и трошоците и затоа морам вака.

- Добро Ацо, како што рече преѓеска, не за џабе сме школски другари, треба да си помагаме!

- Таков те сакам бе златен, ај догледање! Не ми е лесно ни мене, како што викаат старите - двете нозе во еден чевол ми се! 


Тагове:   нозе,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinov50 - Любчо, ... не за џабе сме школски другари, треба да си помагаме!
27.07.2010 06:11
Браво!
Хареса са ми разказа.
Поздрави от Пирин!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566904
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502