Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2010 21:58 - ПОГРЕБАЛЕН БЛУЗ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.08.2010 22:00


  Мој препев на песната Funeral blues од американскиот поет Вистан Хју Оден, кого пошироко го претставува Шарлот на својот блог.

1.

Запрете ги саатите, телефонот исклучен да е, спречете кучето лигаво по сочна коска да лае, клавирите и тапанот тишината да не ја кршат - изнесете го ковчегот за тажачките да свршат.

2.

Нека пуштат авиони, по Небото да Му нишанат за веста дека Тој е Мртов да биде испишана. Беловратните гулаби нека си врзат црна пафта а сообраќаецот со црни ракавици нека мафта.

3.

Кон сите страни на светот Тој ми беше очи, моја секојдневна надница но и ден за почин, пладне и полноќ ми беше и мој омилен чешит, но дека во љубов ќе сме довека – тоа згрешив.

4.

Ѕвездите не се веќе пожелни, секоја да згасне, Месечината на шестка – и без Сонце сум јасен, иссипете го океанот а ветрот шуми нека смете - нешто добро засекогаш веќе нема да ме сретне.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563657
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502