Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2010 17:48 - АГЕНТ ЗА СЛАВА
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове:
0



 
- Ѕрнн! - Повелете, јас сум агентот на скулпторот Филип Димитровски. - Видете, сакам да прашам прелиминарно и анонимно. - Добро, господине, ви гарантирам дискреција во секој случај! - Е па види вака: јас сум самец и под старост станав интернет-писател па за мојата вечна слава сакам маестрото да ме  изработи во мермер и во природна големина да ме постави во центарот на Скопје. Колку пари ќе ме чини тоа? - Хахаха, многу необична замисла, господине! Ама не и невозможна! По правило, статуите на стари луѓе се поскапи. - Е зошто бе? - Е па има повеќе работа бидејќи фигурата е веќе искривена, треба да се додаде бастум за потпирање. Натаму, ликот е брчкосан и обично се прикажува натрупан со алишта. Мислам, сфаќате дека тоа се компликации во однос на една мазна младешка фигура која обично се прикажува со минимум алишта. - Добро, ама кај мене само брчките на лицето малку ќе ја качат цената. Инаку, мене не ќе ми требаат алишта бидејќи вежбам секој ден, исправен сум како пушка, мазен сум а башка пак, и се бричам метросексуално. - Хммм, а како замислувате да ви биде позата, господине метросексуалец? - Па би сакал маестрото да ме прикаже обуен во патики, облечен само во шорц и во поза зад неговата статуа “Шмизла“, во обид да ја пофатам за газ. - Хахаха, малце перверзна ви е замислата, господине! - Е што бе, баш би била интересна толкувачка приказна: шмизлата на телефон безуспешно лови некој млад богат за да го заведе а ваму зад неа еден пензионер прчовито и`се пушта! Симболика на животните судбини кои обично се криво споени! - Зошто би било криво споено? - Па младиот богаташ е и паметен, зарем шмизла ќе земе за жена? Сигурно е дека она ќе си остане стара мома. А да е умна, ќе си го земе стариот, колку-толку обезбедено стан,пензиичка а наскоро и целосна слобода, оти стариот ќе си умре. - Хахаха, господине, вие навистина имате фантазија. - Ти кажав, јас сум интернет-писател и се токмам да бидам славен, затоа и ми треба споменик во центарот на Скопје. - Е па славата чини доста пари, господине. Значи вака: без гаранција дека ќе биде поставена токму на местото кое го посакавте, вашата статуа од италијански мермер ќе ве чини 100.000 евра а од прилепски мермер 50.000 евра.Самото вадење дозвола вашата статуа да биде до “Шмизлата“ ќе ве чини 10.000 евра. - Леле, ме закопа со воа цените, ебаго! Не бива бизнис со вас! Ќе пробам самиот наживо да се статуирам! - Како мислите тоа `наживо`? - Секој ден по неколу саати ќе стојам покрај шмизлата и одвреме-навреме ќе ја пофаќам за газ! Белким така уште повеќе ќе се прославам па градот ќе посака да ме овековечи и со споменик што секако пак маестрото ќе го изработи ама на државен трошок. - Хахаха, пробајте господине, од мене ја имате сета уметничка поддршка! - Да бе, ќе го наречам Перформанс “ Старечки апетит“, за да не ме чачка полицијата! Е па фала ти многу, агенту, сепак колку-толку ме оправи и ако навистина станам славен, ќе те земам за мој агент! ===========

Во меѓувреме ми текна како самиот да си направам скулптура a најдов и упатство на интернет.

http://www.wikihow.com/Create-a-Packing-Tape-Sculpture




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563450
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502