Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2010 21:35 - МЕКО МЕСТО ЗА ПАЃАЊЕ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0



   

Ова е мој препев на песната “Меко место за паѓање“ што ја пее кантри-пеачката Алисон Мурер во видео-клипот подолу. Под клипот е текстот на оригиналот на песната. Меко место за паѓање 1. Еве, пак крај тебе ме затече зора рујна да се послужиш со мојата љубовна кујна; но,значајните нешта одбегнуваат раѓање кога стално бараш меко место за паѓање. 2. Молам,бејби,немој погрешно да ме сфатиш, со враќање на филмот не сакам да платиш, но ти треба добро да знаеш зошто реков дека и јас за паѓање барав место меко. 3. Барав меко место,не ти го барав тронот, туку сал мало ќошенце со твоја склоност за трошка љубов, како во детска басна, со порака божем скриена а секому јасна: не бев јас со умисла и за одмазда гладна само топол кревет барав во ноќта ладна! 4. А кога ќе се разбудиш и ме побараш надвор јас ќе бидам далеку од љубовниот затвор - ти си оној што ми покажуваше често како се наоѓа за паѓање меко место. ========= ======== А soft place to fall Daylight has found me here again You can ask me anything, but where I’ve been Things that used to matter seem so small When you’re looking for a soft place to fall Don’t misunderstand me, baby, please I didn’t mean to bring back memories You should know the reason why I called I was looking for a soft place to fall Looking for a soft place Nothing more than a small taste Of a love that ended long ago Looking for a place to hide A warm bed on a cold night I didn’t mean to hurt you No, no, no Looking out your window at the dawn Baby, when you wake up, I’ll be gone You’re the one who taught me after all How to find a soft place to fall



Тагове:   место,   меко,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 565203
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502