Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 12:17 - ШЕКСПИРОВ СОНЕТ бр.88
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.10.2010 12:53


    Ова е мој препев на Шекспировиот сонет бр.88 1. Кога ќе си помислиш да ме третираш со презир и на јавен потсмев заслугите мои ќе ги ставиш, пак на твоја страна ќе сум, како твој верен везир, доблеста ќе ти ја славам иако лошо ми правиш. 2. Преку мене, греовите мои најдобро ќе блеснат ако како адвокат на твојата страна се ставам; за признат разврат пресуда ќе следува чесна така што ти, губејќи ме, добиваш повеќе слава. 3. И јас ќе спечалам многу повеќе ако биде така оти за мене ти си единствена сладост стројна: повредите ќе ги нанесам со сопствената рака за ти да ме победиш но и за моја корист двојна. 4. Јас и сета моја љубов кај тебе бевме сесем преселени, ти остани ни чиста – ние ќе ги носиме каканите пелени. =================== А ова е оригиналот:   Sonnet 88   When thou shalt be disposed to set me light And place my merit in the eye of scorn, Upon thy side against myself I’ll fight, And prove thee virtuous, though thou art forsworn. With mine own weakness being best acquainted, Upon thy part I can set down a story Of faults concealed, wherein I am attainted, That thou in losing me shalt win much glory. And I by this will be a gainer too, For bending all my loving thoughts on thee, The injuries that to myself I do, Doing thee vantage, double vantage me. Such is my love, to thee I so belong, That for thy right myself will bear all wrong. ========= Сите 154 Шекспирови сонети на б`лгарски, во препев на Владимир Свинтила, можете да ги читате на овие линкови: 
http://online-books.freeforumonline.com/forum-f8/topic-t21.htm
http://chitanka.info/lib/text/2833



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563924
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502