Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 23:16 - ШЕКСПИРОВ СОНЕТ бр.90
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 714 Коментари: 2 Гласове:
0



  Ова е мој препев на Шекспировиот сонет бр.90 1. Мрази ме ако сакаш, но тоа нека биде сега кога светот за делата ме распнува лесно; на злата среќа ортак, постави ме во стега, да бидам твој поклоник-губитник во тесно. 2. Ах, немој, кога срцево издржа од таги јуриш, од зад грб да ми напаѓаш совладани јадови; немој бурна ноќ врз дождлив ден да туриш за мојот пораз пак да мине низ нови падови. 3. Ако ме напушташ, не прави го тоа последна, кога сите ситни пизми се со искубани крила; нека биде прв налет разделбата, иако бедна, на среќата да и`ја вкусам превртливата сила. 4. Тогаш сите тажни страдања кои сега ми се неутешни, во споредба со твојата загуба, ќе ми изгледаат смешни. =================== А ова е оригиналот:   Sonnet 90   Then hate me when thou wilt, if ever, now, Now while the world is bent my deeds to cross; Join with the spite of fortune, make me bow, And do not drop in for an after-loss: Ah, do not, when my heart hath ’scaped this sorrow, Come in the rearward of a conquered woe. Give not a windy night a rainy morrow, To linger out a purposed overthrow. If thou wilt leave me, do not leave me last, When other petty griefs have done their spite But in the onset come; so shall I taste At first the very worst of fortune’s might; And other strains of woe, which now seem woe, Compared with loss of thee will not seem so. ======== Сите 154 Шекспирови сонети на б`лгарски, во препев на Владимир Свинтила, можете да ги читате на овие линкови: 
http://online-books.freeforumonline.com/forum-f8/topic-t21.htm
http://chitanka.info/lib/text/2833



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Бихте ли превели моя проект за Нов основен закон (Конституция) на ...
28.10.2010 08:41
...македонски език и да я пуснете в тяхното интернет пространство?
цитирай
2. lupcobocvarov - Да, на македонски и српски
28.10.2010 14:49
Овој ли фајл е?

http://ec.europa.eu/dgs/secretariat_general/eu2020/docs/andreeva_liliana_bg.pdf
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 562949
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502