Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 19:45 - Зимска идила
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.12.2010 23:50


Ова е мој препев на песната “Зимно“ од поетесата Julia Kashon од блогот 
http://chinaware.blog.bg/izkustvo/2010/12/13/zimno.650177

Не ми се пишува, гневот ми секнал. И среќата од страв ми е наапана. На стихот само тишина му текна пред публиката стрвно зазјапана.
Ми се слика. Со немост во сите бои. Платното помни со памет на жена. Зборот е куршум што крв само рои  та и лазурот вишен од него свена.
Сите есенски китки веќе ги мразам - какво е тоа цвеќе без нектарно руно? До хризантемите ноџиња едни газат - самотен гулаб си пишува со клунот.
Сега сй покри огледалото на првиот снег и воздухот смрзнат во бели јуфки се лупи; красота снежна ни покрила долина и брег - ќе се најде ли јунак јуфките да ги купи?

..........
image....imageimage



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566852
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502