Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 20:12 - НЕНАСИТНИОТ МРТОВЕЦ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 492 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2011 20:15



Кога ќе си умрам, девојче мило смртта кога ќе ми згасне било, за сенки слеп , ни славеј ќе слушам, самрак ќе ми биде вечна зора в душа!
Не прави ми спомен со жална журка, за сенка на гробот не ми сади роза со корен кисел в глава да ми нурка и мртвите сни да ги брсти ко коза!
Не крепи ми гроб со камења ломни туку за заветот наш ти си спомни: троскотна трева на гробот ми стани и љубовта моја вечно ќе те храни, на ветрец дур` лаги итро му шушкаш со коренот твој пак ќе ме гушкаш!



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563809
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502