Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2011 20:10 - БЕЉАЧНА ПЕСНА
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
1





Што работиш ич не ми е гајле   но сакам да знам дали си смела со мене да бдееш до сабајле - да ги англизираш моите дела :-)
Не ме интересира твојата младост но сакам да го видам твојот ризик со мене да вкусиш кус миг радост а занавек да носиш јадовни низи :-)
Не ми е гајле што хороскоп те следи и дали си навлечена на тага и бол: сакам да дознаам дали во мене седи уште една беља без глогов кол :-)



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 562882
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502