Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2011 22:57 - Црвлив сонет
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
1



  1 Од правливиот вител што во староста те подбра,
ќе те нараси споменот што на мене потсетува
а црвот на сомнежот дали кон мене беше добра,
миленце за грижата на совеста ќе ти заплетува. 2
Ќе пробаш како алиби младоста да ја вглавиш,
склона весело со мене-старецот да се шегува;
но на лажната љубов сама приговор ќе ставиш
оти од тоа јаболко црвот на садизмот излегува. 3
Но, не истерувај правда со вина, осуда и каење,
си имала среќа да остареам ама сеуште зелен
па твојата лага ја примив како од уплав баење
за црвот и во староста по стрв да ми е желен.
4 И не жалам што умов скомињавост ми го краси
тој повте зрел да умре но твојата лага го спаси.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563976
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502