Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2011 09:48 - Димче од Црквино
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
0



 1 Изненаден бев кога ме спасија сожалот и верата
на младинците кои од мали ги мавав како тапан:
паднат од дрво, ќофте, ме донеле во пештерата,
во реата на задниот дел да се кренам или скапам.
2
Се биеја шега со мене а сепак коски ќе ми фрлеа,
среќни, во лов денски заминуваа без мојот терор
оставајќи ги трудните женки што ноќе ги грлеа -
за да сум им ги чувал јас, “на ќопавоста ѕверот“.
3
Закрепнував, за инат на таа подбивна етикета,
пеев песни за сладоста на меѓуножната китка:
како таа своите ливчиња ќе ги шири за да лета
над вулканот мој што млечна лава ќе џитка.
4
И така, може од нектарот на китките не лизнав
ама оттогаш племето како прв поет ме призна.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566732
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502