Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2011 02:32 - Бијонсе паѓа врз моето тело
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
0



1
Сонувам разбуден дека сум Џеј-Зи на диво,
со затворени очи создавам ново рап-дело,
врел вршник на гради ми го запира здивот -
а тоа само Бијонсе паднала врз моето тело.
2
Си се галам без допир, сал со мисла задна,
и со затворена уста бацувањето ми е врело,
за зрак на либидо темнината стана гладна -
оти Бијонсе беше паднала врз моето тело.
3
И се дигна јарболот, се оптегнаа сите едра,
ја сакам од сите причини а љубовта на чело,
медена влажност ги облекува моите бедра -
оти Бијонсе усмено полагаше на моето тело.
4
А кога помислив дека кон виножито се дигам -
ме разбуди в гаќи пикнат еден полжав лигав.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566767
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502