Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2011 18:20 - Вљубен во мртва алапача
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 429 Коментари: 0 Гласове:
0



Ова е мој препев на песната “Вљубен во мртва алапача“ од Matt Haught.   В о в е д
01.
Во куќата нова кога се вселив
видов дух како во мене цѐли!
И помислив дека е неизбежно
со песнава да се убивам нежно.

 

Вљубен во мртва алапача
1.
Дека тоа е лудо некој би рекол,
тажна карта право за во пекол -
ама јас морам машки да кажам -
доста ми е да се кријам и лажам!
2.
За ова никогаш мисла си немав -
дека куќата романса ми спрема!
Е па еве ја мојта сторија кратка -
љубов со духовита жена слатка!
3.
Мир и милина нејзина се руба
ама напати има навика груба:
гордо си ја врти главата во круг -
оти тоа не го можел никој друг.
4.
И друга има амбиција ко краста -
се спрема за циркуски настап:
ножој кон мене фрла без замор
но јас ги сметам стрели на Амор.
5.
Еднаш стокмив рандеву на свеќа
и таа со секира блесна од среќа;
ама јас бев далековидно мудар
кога избегав пред нејниот удар.
6.
Услужна е – без око да ѝ трепне,
по скалите стално ќе ме спрепне!
А кога напати ќе си скршам рака
да видите колку среќна ме сака!
7.
На сликата кај ја гушкам на плажа,
ја нема, велат дека наивно лажам!
Кај мене нема никакво сомневање -
сето ова за брак ни е загревање!
8.
Сѐ на сѐ, работите одат кон врв -
таа ми рече дека сум ѝ бил прв
а едино што е мала компликација -
ме чека доживотна мастурбација!
9.
Кон неа мртва одам навидум жив,
и смело го чекам задгробниот здив.
А кога конечно кај неа ќе се качам -
скапо ќе ми плати љубената алапача!
==============
Еве го оригиналот:
Introduction

After moving into my new house, I couldn’t help but notice a really cute apparition

was trying to kill me.

I’m In Love With A Dead Bitch
Some say it’s crazy, the tale I’m going to tell
Other’s have said it’s my ticket straight to hell
But either way I’ve decided to stop trying
To hide the truth, I’m just so tired of lying
So this is my story of how it could be
I fell in love with the ghost who’s been haunting me

Moving into this house I didn’t know I would find
Such a caring, violent spirit had been left behind
I’ll be the first to admit that in the beginning
That when she’d show up, and her head would start spinning
I was a little uneasy, but soon I would start
To find it cute when she’d throw knives at my heart

And it wasn’t soon after, I had a growing suspicion
That I was falling in love with a sexy apparition
So I had a seance, just me and a wax candle
My love showed up and beat me with an axe handle
But that’s just her way of showing she cares
Like her loving game of pushing me down the stairs

I’ve tried to explain, but my family doesn’t get it
I send pictures on holidays, but I’m the only one in it
But overall, the only thing I find frustrating
Is our sex life consists of me masterbating
Other than that you won’t find true love truer
There’s no issue of trust, hell I can see right through her

So what she’s dead, and I seem to have life
Is that any reason she can’t legally be my wife
Marriage is inevitable, the court’s already showed us
That by declaring me insane they’re starting to take notice
And when we exchange vows, I’ll know it to be true
That I will honor and obey her, until death happens to me too

by Matt Haught 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566790
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502