Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2011 13:08 - Душата ми е мрачна
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
0



Ова е мој препев на една песна од Лорд Бајрон.
Душата ми е мрачна
1
Душата ми е мрачна ама сеуште трпи,
бар свирка на харфа неа не ја гуши;
од нежниот твој прстомет таа ќе црпи
жубор-капки за лек на моите уши.
Ако во срцево надежта уште ползи
тие звуци треба напред да го бутнат:
во очиве дебнат олеснувачки солзи
што во умот мој огнот ќе го кутнат.
2
Минстрелу, ти одредив јасна задача,
радосната нота последна нека букне:
јас длабоко и диво мора да плачам
зашто поинаку срцево ќе ми пукне;
оно само тагата како доилка си ја позна
а пеплосана несоница него го тресна:
и сега, штом за најлоша пресуда дозна,
ќе пукне  - или ќе се прероди во песна.

========
Еве го оригиналот:
My soul is dark
My soul is dark – Oh! quickly string
The harp I yet can brook to hear;
And let thy gentle fingers fling
Its melting murmurs o’er mine ear.
If in this heart a hope be dear,
That sound shall charm it forth again:
If in these eyes there lurk a tear,
‘Twill flow, and cease to burn my brain.
But bid the strain be wild and deep,
Nor let thy notes of joy be first:
I tell thee, minstrel, I must weep,
Or else this heavy heart will burst;
For it hath been by sorrow nursed,
And ached in sleepless silence, long;
And now ’tis doomed to know the worst,
And break at once – or yield to song.
=========
Еве еден препев на хрватски:
MRAČAN MI DUH JE
Mračan mi duh je – o, brzo strune
Harfe dotakni da čujem njih;
Nek blagi zvuci uši mi pune
Uz prsta tvojih dodir tih.
Ako još nada puni grudi meni,
Taj zvuk će je izmamit znati,
Ako još suza ima u zjeni,
Poteći će, i bol će stati.
Nek trzaj bude dubok i snažan,
Nek vedra nota ne bude prva;
Minstrele, čuj me, plač mi je važan
Prije neg’ bol mi srce shrva,
Jer tuga je odnjihala njega
I duga, nijema bol i nesan,
Sad spoznat najgore od svega
Mora, i puknut – il’ rodit pjesan.  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566751
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502