Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2011 12:24 - Ѕевгар рими
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
0



 1 Кога решив од поетите најславен да станам,
сакав ѕевгар рими од досадата да ме брани,
за да ми бидат поетска маја и редовна мана
со која четириесет години Бог ќе ме храни.
2
Се мислев кои зборови најнадежно гласат,
на кои звучноста најгласно ќе им одекнува,
како ехо од минатото и ѕвон што ќе стаса
подалеку од она кое на Лорка му текнува.
3
Препеав туѓи и римосани и дрвени сонети
а спасоносна патерица ми беа двете рими:
при намајкаде ги уфрлав ко лажни монети
и сонетниот дух како вистински ги прими.
4
Секогаш кога по умората посакував почин
ти ме примаше во постелата на твоите очи.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 565247
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502