Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 11:28 - Осум соби
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2012 23:42


  Ова е мој превод на песната “Осум соби“ од американскиот поет Чарлс Буковски.

 

Мојот забар е пијан. Тој упаѓа во собата додека имам сесија за чистење на моите заби. “Еј, прчу стар, сеуште ли пишуваш валкани прикаски?“ “Да“. Тој погледна кон сестрата: “Јас и овој стар прч заедно работевме во поштата!“ Сестрата не одговори. “А глеј нѐ сега! Се искубавме од тоа мачно место, зарем не?“ “Да, да!“ Тој се втурнува во друга соба, тој вработува убави млади девојки, тие се секаде наоколу, работат четири дена во седмицата а тој вози жолт Кадилак. Тој има осум соби покрај чекалната, сите опремени.
Сестрата го притисна своето тело врз моето.Тоа е неверојатно. Нејзините цицки, нејзините бутови, сето нејзино тело навалено врз мене. Таа застругува по моите заби а потоа ме погледнува:“Да не ве боли?“ “Не, не, само ти продолжи!“
По 15 минути еве го забарот назад. “Еј, не го задржувај премногу долго, што всушност му работиш?“ “Докторе, забите на човеков пет години не му се чистени, има нафаќано забен каменец!“ “Арно де, заврши го за денес и закажи му нова сесија!“ Тој си замина. “Сакате ли друга сесија?“ ми вели сестрата гледајќи ме в очи. “Да, да,“ ѝ реков. И таа пак паѓа со сето свое тело врз мене за со уште неколку струганици да заврши за денес. Сета таа работа ме чини четириесет долари, вклучувајќи ја и рентгенската снимка. А сестрата никогаш не ми го кажа своето име.
*****
Еве го оригиналот:
8 rooms
my dentist is a drunk.
he rushes into the room while I’m
having my teeth cleaned:
“hey, you old fuck! you still
writing dirty stories?”
“yes.”
he looks at the nurse:
“me and this old fuck, we both used
to work for the post office down at
the terminal annex!”
the nurse doesn’t answer.
“look at us now! we got out of
there; we got out of that place,
didn’t we?”
“yes, yes…”
he runs off into another room.
he hires beautiful young girls,
they are everywhere.
they work a 4 day week and he drives
a yellow Caddy.
he has 8 rooms besides the waiting
room, all equipped.
the nurse presses her body against
mine. it’s unbelievable
her breasts, her thighs, her body
press against me. she picks at my teeth
and looks into my eyes:
“am I hurting you?”
“no no, go ahead!”
in 15 minutes the dentist is back:
“hey, don’t take too long!
what’s going on, anyhow?”
“Dr., this man hasn’t had his teeth
cleaned for 5 years. they’re filthy!”
“all right, finish him off! give him
another appointment!”
he runs out.
“would you like another appointment?”
she looks into my eyes.
“yes,” I tell her.
she lets her body fall full against mine
and gives me a few last scrapes.
the whole thing only costs me forty dollars
including x-rays.
but she never told me her

name. 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566812
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502