Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2012 16:18 - Буковски Еве ме
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0



Ова е мој препев на песната “Еве ме!“ од американскиот поет Чарлс Буковски.

 

1
На дното од моето второ шише црно вино
се к`ти ноќта црна насабајле во три часот
а јас сум пијан и зад мене оставам принос:
десет страници поезија, мое духовно расо,
запис на поулавен по месо на млади моми,
старец за кој не се најде жена да го вдоми.
2
Бубрезите се трошат, црниот џигер се аби,
панкреас папсал, притисок-последен спрат,
меѓу моите ножни прсти со оклештени заби
се смее стравот од годините кога бев млад:
времето ми изминало дури сум се шегувал,
нема Флоренс Најтингел сега да ме негува.
3
Ако ми се случи срцев удар, ќе останам тука,
шест дена пред моите три огладнети мачки,
ќе се борат за опстанок и во таа гадна скука,
нема да се предадат, нема да бидат плачки,
моето месо нивниот глад лесно ќе го смири
додека класична музика радиото ќе свири.
4
Се заветував да не пишувам старски поеми,
ама оваа е кротка и не дига многу прашина:
уште многу остана дури денот да се спреми
па го вадам листов од пишувачката машина,
турам нов, може ќе ми се посреќи таа згода
пред нови, свежи сведоци љубов да водам,
од судбината белким сеуште не сум клоцнат -
мене ќе ми биде првпат а за вас веќе е доцна.

*******

Оригиналот е во оваа книга:

here I am

1 drunk at 3 a.m. at the bottom of my 2nd bottle
2 of wine, I have typed from a dozen to 15 pages of
3 poesy
4 an old man
5 maddened for the flesh of young girls in this
6 dwindling twilight
7 liver gone
8 kidneys going
9 pancreas pooped
10 top-floor blood pressure

11 while the fear of wasted years
12 laughs between my toes
13 no woman will live with me
14 no Florence Nightingale to watch
15 over me.

16 if I have a stroke I will lay here for six
17 days, my three cats hungrily ripping the flesh
18 from my legs, wrists, head

19 the radio playing classical music.

20 I promised myself never to write old man poems
21 but this one’s funny, you see, excusable, be-
22 cause there’s
23 still more left
24 here at 3 a.m. and I am going to take this sheet from
25 the typer
26 pour another glass and
27 insert another
28 make love to the fresh new whiteness

29 maybe get lucky
30 again

31 first for
32 me

[Page 21]

33 later

34 for you. 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563819
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502