Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 10:02 - Буковски Сега
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2012 12:56


  Ова е мој превод на песната “Сега“ од американскиот поет Чарлс Буковски.

 

Добро, сега некои јадат за да заборават и некои пијат за да заборават и водат љубов за да заборават и некои користат дроги за да заборават и некои одат на кино за да заборават и некои спијат за да заборават и некои патуваат за да заборават и некои решаваат крстозбори за да заборават и некои ја сечат шумата за да заборават и некои дубат на глава за да заборават но што тие прават за да запомнат?
Вие не можете да ми кажете дека тие прават многу нешта за да запомнат, како што јас, на пример, ја пишувам оваа песна за да ја запомнам и да ми се најде за заборавање.
Некои одат во циркус за да заборават и некои летаат со параглајдери за да заборават, некои мешаат салати, некои скокаат со стап, некои си ги бричат главите, некои одат врз жар како што водата потскокнува кога врие, како што претседателот тура врвки на своите чевли, како што кан-кан девојките ги дигаат нозете.
На лице се цели океани полни со солзите на агонијата.
И мојот татко сега седи на другиот крај на собава, со неговите залоени виснати образи на кои му течат лиги, знаејќи дека јас токму за него чукам на машинава,
знаејќи дека јас нема да успеам да го запомнам за да го заборавам.
Го свртувам радиото на станица со музика на Стравински и притоа ја забележувам нечистотијата под моите нокти.
Стравински е најдобриот.

now

 

1 well,
2 now some eat to forget and some drink to forget and some
3 make love to forget
4 and some take drugs to forget and some go to movies to
5 forget
6 and some sleep to forget and some travel to forget and
7 some work crossword puzzles to forget and some
8 chop wood to forget and some
9 stand on their heads to forget
10 but what do they do to remember?
11 you can’t tell me many things they do to remember
12 like I write this poem to remember to forget
13 some go to the circus to forget
14 and some fly gliders to forget
15 some mix salads
16 some pole vault
17 some shave their skulls
18 some walk through fire
19 as the water boils over
20 as the president laces his shoes
21 as the can can girls can can
22 there are whole oceans full of the tears of agony
23 and my father sits across the room from me now with
24 his big fat jowls of shimmering slime
25 knowing I’m typing about him now
26 knowing that I’ve failed to remember to forget
27 I switch on the radio
28 get Stravinsky
29 note the dirt under my
30 fingernails

31 he’s
32 the best.






Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563752
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502