Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2013 18:26 - И душа и глава боли
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 598 Коментари: 0 Гласове:
1



   

Ова е мој препев на песната “И душа и глава боли“ од рускиот поет Владимир Висоцки.
1
Мислам дека и душа и глава ме боли,
верувајте, не глумам алкохолни проби,
двеста евра давам за почисти алвеоли,
ќе соработувам во спасувачкиот обид.
2
Нужна ми е лелеава елковетерна ава,
нужно ми е воздишките да се лесни,
дури и сите резерви цигари ги давам,
а како бонус ги давам и моите песни.
3
Друг воздух дајте ми а не овој Полифем,
роптам, се гушам а желен сум да живнам!
Ох, мирисот е тука, но да не е парфем?
Ќе благодарам штом успеам да здивнам.
4
И нервите како од калај да се заболени,
спокојството ми го урнисаа неотерици!
Ех, вие нерви мои, од лавини соголени,
и да живнете пак, ќе одите на патерици.
5
Не, не глејте ме како усните си ги стегам,
и зборче да излезе, зло ќе биде, за жал.
Оттука и по патики во тајгата ми се бега -
таму во драки би се скрил и би завивал.

 

Ова е оригиналот:
******************
“И душа, и голова, кажись, болит…”
1
И душа и голова, кажись, болит,-
Верьте мне, что я не притворяюсь.
Двести тыщ – тому, кто меня вызволит!
Ну и я, конечно, попытаюсь.
2
Нужно мне туда, где ветер с соснами,-
Нужно мне, и все,- там интереснее!
Поделись хоть всеми папиросами
И еще вдобавок тоже – песнями.
3
Дайте мне глоток другого воздуха!
Смею ли роптать? Наверно, смею.
Запах здесь… А может быть, вопрос в духах?..
Отблагодарю, когда сумею.
4
Нервы у меня хотя луженые,
Кончилось спокойствие навеки.
Эх, вы мои нервы обнаженные!
Ожили б – ходили б как калеки.
5
Не глядите на меня, что губы сжал,-
Если слово вылетит, то – злое.
Я б отсюда в тапочках в тайгу сбежал,-
Где-нибудь зароюсь – и завою!
image
 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563788
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502