Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 03:48 - Повратник
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2013 03:48


Ова е мој препев на песната “Повратник“ од рускиот поет Владимир Висоцки. 1 Во неделниот ден во туѓи џебови не брцам, одмарам, тоа ми е едно од правилата златни. Но, тогаш не одмараат милициските срца и ме приведоа, велат сум бил Повратник. 2 “Аман, не се пали, другар милицај,  па во лична карта Сергеев ми стои! И нема Повратник во нашиов крај, а и кој воопшто е тој, немам поим!“ Иако беше неделен ден, цајканите не дремат, си сакаат високо место на списоците платни: ако го натфрлат планот, награда им се спрема ама највредно било ако го фатат Повратник! 4 Со уважување ми пресекоа мисли матни, љубезно цигара нудат, ме галат по глава, ме убедуваат дека јас сум тој Повратник  и тоа презиме на записникот да го ставам! 5 Недела беше, сонцето зјаеше како безделник, и сите луѓе - кој со другари, кој со фамилија; а јас притеснет како во најтажен понеделник при цајкански мајор чии амбиции се осилија. 6 Се напиња, му набрекнале жили вратни зашто колку пати сум суден не сум броел! Ме заговара дека сепак сум Повратник иако реков дека Сергеев е презимето мое! 7 Беше топла недела, пот лиеше од нашите кожи, а мајорот беше вешт и за математика се фати: нешто пролистува, го собира а потоа и множи - испадна дека досега сум бил суден десет пати! 8 Ме победи началникот, задоволно се смее, му се исплатија напорите многукратни: пишав дека иако презимето ми е Сергеев, во струката сум познат како Повратник! 9 Недела беше и иако најникаков ми беше алот на тој ден сепак секогаш ќе се сеќавам радо: државниот план за борба против криминалот го поддржав и мој скромен придонес дадов!   Ова е оригиналот:

Рецидивист   ♫  ◡
1 Это был воскресный день - и я не лазил по карманам: В воскресенье - отдыхать, - вот мой девиз. Вдруг - свисток, меня хватают, обзывают хулиганом, А один узнал - кричит: «Рецидивист!» 2     «Брось, товарищ, не ершись,     Моя фамилия - Сергеев, -     Ну, а кто рецидивист -     Так я ж понятья не имею». 3 Это был воскресный день, но мусора не отдыхают: У них тоже - план давай, хоть удавись, - Ну а если перевыполнят, так их там награждают - На вес золота там вор-рецидивист. 4     С уваженьем мне: «Садись! -     Угощают «Беломором». -     Значит, ты - рецидивист?     Распишись под протоколом!» 5 Это был воскресный день, светило солнце как бездельник, И все люди - кто с друзьями, кто с семьёй, - Ну а я сидел скучал, как в самый грустный понедельник: Мне майор попался очень деловой. 6     «Сколько раз судились вы?» -     «Плохо я считать умею!» -     «Но всё же вы - рецидивист?» -     «Да нет, товарищ, я - Сергеев». 7 Это был воскресный день - а я потел, я лез из кожи, - Но майор был в математике горазд: Он чего-то там сложил, потом умножил, подытожил - И сказал, что я судился десять раз. 8     Подал мне начальник лист -     Расписался как умею -     Написал: «Рецидивист     По фамилии Сергеев». 9 Это был воскресный день, я был усталым и побитым, - Но одно я знаю, одному я рад: В семилетний план поимки хулиганов и бандитов Я ведь тоже внес свой очень скромный вклад! ******************
image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 565244
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502