Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2013 05:28 - Кривичниот законик
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 612 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2013 05:51


  Ова е мој препев на песната “Кривичниот законик“ од рускиот поет Владимир Висоцки.

 

1
Што ќе ни е нам некакво сиже со интрига,
кога сѐ си знаеме, од јабана до абраш.
Еве пример: на светов за најдобра книга
јас го сметам кривичниот законик наш.
2
И ако сум растревожен, ме мачи несоница,
или сум мамурлија и од киселина ждригам,
го вртам законикот на омилената страница
и со ќеф дури до крајот ја читам таа книга.
3
Јас на другарите совети не им давав, траев,
грабежите им се прашање на чест и лезет;
но еве што е битно за тие дела да се знае -
затвор три години ама не повеќе од десет.
4
Глејте, тоа се прости редови, како окови,
што ќе ни се романи од целиот свет!
Во нив е сѐ, логор, бараки, долг, рокови,
скандали и карти – измамата комплет!
5
Во тие ретчиња гледам ал-време и место,
во секое од нив нечија судбина се скрила!
Се радувам ако ни се случи, не баш често,
парче среќа да ни донесе добрата вила!
6
И срцето ми бие како на ранета птица
кога својот член го читам вo книгата добра:
крвта в глава ми се крши како штица,
баш како кога полицијата за в апс ме собра.

Ова е оригиналот:

Уголовный кодекс ♫ ◡

Нам ни к чему сюжеты и интриги, -
Про всё мы знаем, что ты нам ни дашь.
Я, например, на свете лучшей книгой
Считаю кодекс уголовный наш.

И если мне неймется и не спится
Или с похмелья нет на мне лица -
Открою кодекс на любой странице,
И не могу, читаю до конца.

Я не давал товарищам советы,
Но знаю я – разбой у них в чести.
Вот только что я прочитал про это:
Не ниже трех, не свыше десяти.

Вы вдумайтесь в простые эти строки, -
Что нам романы всех времен и стран!
В них всё – бараки, длинные, как сроки,
Скандалы, драки, карты и обман.

Сто лет бы мне не видеть этих строчек -
За каждой вижу чью-нибудь судьбу!
И радуюсь, когда статья – не очень:
Ведь всё же повезет кому-нибудь…

И сердце бьется раненою птицей,
Когда начну свою статью читать.
И кровь в висках так ломится, стучится -
Как мусора, когда приходят брать.
image

   



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563775
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502