Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2013 19:28 - Пишете ми писмо
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 1112 Коментари: 0 Гласове:
0



  Ова е мој препев на песната “Пишете ми писмо“ од рускиот поет Владимир Висоцки.

 

1
Мојата прва пресуда не ја издржав мирно,
ќе ми качат една година а можеби и пет.
Момци, напишете ми писмо, поопширно,
како е таму кај вас во слободниот свет.
2
Пијачката како ви е? Ние речиси ни капка.
Тука натрупува снег и при сончево време.
Момци, пишете за сѐ, оти во оваа длапка
ништо не се случува, животот овде дреме.
3
Многу ми недостигате, копнеж ме стега,
сакам вашите сурати мили да ги гледам.
Како е таму Надето? Со кого оди сега?
Или сама е? Нека ми пише неколку реда.
4
Пострашен е само судот во Божјата зграда.
Писмото нека ми биде талисман лековит.
Оно, најверојатно нема ни да ми го дадат
но сеедно, момци, сторете себап вековит.

Ова е оригиналот:
Свой первый срок… ♫ ◡

Свой первый срок я выдержать не смог.
Мне год добавят, может быть, четыре.
Ребята, напишите мне письмо,
Как там дела в свободном вашем мире.

Что вы там пьете? Мы почти не пьём.
Здесь только снег при солнечной погоде.
Ребята, напишите обо всём,
А то здесь ничего не происходит.

Мне очень-очень не хватает вас,
Хочу увидеть милые мне рожи.
Как там Надюха? С кем она сейчас?
Одна? – тогда пускай напишет тоже.

Страшней быть может только Страшный суд.
Письмо мне будет уцелевшей нитью.
Его, быть может, мне не отдадут,
Но всё равно, ребята, напишите.
image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563639
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502