Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 12:58 - Сит до грло
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
0



  Ова е мој препев на песната “Сит до грло“ од рускиот поет Владимир Висоцки.

 

1
Сит сум до грло, уште од зорница,
дури и за песните душава не е склона.
Би легнал на дното, ко подморница,
та да не ме најде ни компас ни сонар.
2
Другар принесува водка до мојата муцка,
друг со утехата дека ќе ми мине ме теши,
трет ме запозна со Верчето, пијана цуцка,
за со водка и жена проблемот да се реши.
3
Не ми помогна мене ни Верка а ни водка,
од водката мамурлак а од Верка никаков лезет.
Би легнал на дното, како подводна лотка,
та ни компас ни сонар во трага да не ми влезе.
4
Сит сум до грло, нема место ни за голтка,
ми здодеало веќе да пеам и свирам.
Би залегнал на дното како подводна лотка,
та без сигнал да пуштам, да се смирам.

Ова е оригиналот:
Сыт я по горло ♫ ◡

Сыт я по горло, до подбородка,
Даже от песен стал уставать.
Лечь бы на дно, как подводная лодка,
Чтоб не могли запеленговать.

Друг подавал мне водку в стакане,
Друг говорил, что это пройдёт.
Друг познакомил с Веркой по пьяни, -
Верка поможет, а водка спасёт.

Не помогли мне ни Верка, ни водка.
С водки похмелье, а с Верки – что взять?
Лечь бы на дно, как подводная лодка,
Чтоб не могли запеленговать.

Сыт я по горло, сыт я по глотку.
Ох, надоело петь и играть!
Лечь бы на дно, как подводная лодка,
И позывных не передавать.
image

 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563918
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502