Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 14:41 - За мене говорат
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
2



  Ова е мој препев на песната “За мене говорат“ од рускиот поет Владимир Висоцки.
1
За мене говорат: конечно, тој па не е гениј!
Да, со мене не ќе се погордее нашиот век,
со интегрални пресметки не би ве пленил,
не ги сфаќам – немам таков тип интелект.
2
Еднаш бев кажал: `Океанот е како базен`
и за тоа другар ми не еднаш ми триеше сол,
но и прочуениот Ајншатајн не бил мазен,
и тој како мене се одразувал релативно гол.
3
Пишувам стихови за сешто, и за кралот Крез,
не си ласкам и фалбаџија не сакам да бидам,
но неколку пати човекот од соседниот влез
ми кажа дека читајќи ги моите песни ридал.
4
Јас пишувам за животни и за разни нешта,
и за луѓе а потајно и женска љубов барав;
а редакциски џелати ме черечеа со клешта -
дека јас со Музата одамна сум се скарал!
5
Говорат, досаден сум! Е да, не сум бил во Ница,
за стихови за вода и пареа сили сум смогнал.
За жал, другар мој умре од препив во болница,
инаку ќе кажеше колку многу сум го трогнал.
6
Еве, се разбудив од долгата кошмарна смеска,
сновиденијата ме ослободија и одново дишам.
Излегов читав од беложарната пијанска треска,
и дур следната ја чекам, пак стихови ќе пишам.

 

Ова е оригиналот:
Про меня говорят… ♩ ♩ ♩ ◡

Про меня говорят: он, конечно, не гений, -
Да, согласен – не мною гордится наш век,
Интегральных, и даже других, исчислений
Не понять мне – не тот у меня интеллект.

Я однажды сказал: «Океан – как бассейн», -
И меня в этом друг мой не раз упрекал,
Но ведь даже известнейший физик Эйнштейн,
Как и я, относительно всё понимал.

И пишу я стихи про одежду на вате, -
И такие!.. Без лести я б вот что сказал:
Как-то раз мой покойный сосед по палате
Встал, подполз ко мне ночью и вслух зарыдал.

Я пишу обо всем: о животных, предметах,
И о людях хотел, втайне женщин любя,
Но в редакциях так посмотрели на это,
Что – прости меня, Муза, – я бросил тебя!

Говорят, что я скучен, – да, не был я в Ницце,
Да, в стихах я про воду и пар говорил…
Эх, погиб, жаль, дружище в запое в больнице -
Он бы вспомнил, как я его раз впечатлил!

И теперь я проснулся от длительной спячки,
От кошмарных ночей, – и вот снова дышу,
Я очнулся от белой-пребелой горячки -
В ожидании следующей снова пишу!
image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563734
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502