Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2014 17:34 - Генетски импресум
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
2



  1
Плодно дрво сам за себе јас на Земјава не сум,
моите деца и внуците се мојата цветна крошна,
тие се бајраците со впишан генетски импресум:
дека се подници од татевата стара лоза трошна.
2
Почнавме како шега а станавме баш калабалак,
ко глуварчиња внуците се распрснати по светов,
да е жив тате, би му се радувал на својот агалак,
што преку мене, зимата му ја возобнови во лето.
3
Мајка ми била млада неротка од Скопје вратена,
а тате-вдовецот двојно постар од неа, бил алчен:
вонбрачно јас сум се родил, со мене е наплатена
цената за стрвоста да ужива во забрането залче.
4
За таква виц-судбина и мене да не ме помилува,
допуштам моја Десанка повремено да ме силува.
image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563424
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502