Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2014 20:48 - Волт Витман: Песна за мене 50
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 1028 Коментари: 0 Гласове:
0




Без име, неизразливо, не знам што точно значи, 
има нешто во мене што е исчанчено и ме поти,
го смирува моето тело и врелината му ја млачи,
не знам што е но оно со мирниот сон ме сплоти.
А нешто го врти повеќе од земјата што ме врти,
тоа создание е пријателот што со гушка ме буди,
хаос не е ниту смрт, облик е со единствени црти
што на моите браќа и сестри живот вечен нуди.
Напати ми иде да кажам дека е просто како леќа -
кога неизразливото ме обзема и го викам Среќа.

Ова е оригиналот:
50
There is that in me—I do not know what it is—but I know it is in me.
Wrench’d and sweaty—calm and cool then my body becomes,
I sleep—I sleep long.
I do бликnot know it—it is without name—it is a word unsaid,
It is not in any dictionary, utterance, symbol.
Something it swings on more than the earth I swing on,
To it the creation is the friend whose embracing awakes me.
Perhaps I might tell more. Outlines! I plead for my brothers and sisters.
Do you see O my brothers and sisters?
It is not chaos or death—it is form, union, 
plan—it is eternal life—it is Happiness.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 562852
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502