Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2016 18:34 - Боб Дилан: Снеси ја твојата уморителна мелодија
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
1



 Боб Дилан Снеси ја твојата уморителна мелодија 1 Ајде, твојата уморителна мелодија снеси ја, песната што стално ја тананикаш нека трча, врз јакоста на жиците одмори од пресија оти нема надеж за гласови што сал брмчат. 2 Немам глас што пред изгрејсонцето ќе екне, ноќта својата умирачка да ја зграпчи мора, утринското ветре како носот да си го секне за инат на тапаните на вообразената зора.  3 Ајде, твојата уморителна мелодија снеси ја, песната што стално ја тананикаш нека трча, врз јакоста на жиците одмори од пресија оти нема надеж за гласови што сал брмчат. 4 Дивиот океан свири на органи насукани, додека алгите своите стракови ги ткајат, бранојте звучат како цимбала пречукани дур мазноста на карпите чакалот ја ваја. 5 Ајде, твојата уморителна мелодија снеси ја, песната што стално ја тананикаш нека трча, врз јакоста на жиците одмори од пресија оти нема надеж за гласови што сал брмчат. 6 Растеретен си стојам под ширните Небеса, облаците се ослободени од свети каузи,  солзите на дождот како од труба се тресат но тој е скромен и не пека за аплаузи. 7 Ајде, твојата уморителна мелодија снеси ја, песната што стално ја тананикаш нека трча, врз јакоста на жиците одмори од пресија оти нема надеж за гласови што сал брмчат. 8 Лисјата и паднати не можат да се смират па и цицката на новата љубов ја гушкаат, соголените гранки како бенџо им свират на ветриштата што најдобро ги слушаат.  9 Во огледалото на реката поглед симнав, гледам како и таа кривулесто тананика, но се поправа и трча мудра како химна, и како на харфа да свири создава слика. 10 Ајде, твојата уморителна мелодија снеси ја, песната што стално ја тананикаш нека трча, врз јакоста на жиците одмори од пресија оти нема надеж за гласови што сал брмчат.  *********** Оригиналот: https://www.youtube.com/watch?v=f-1Vi9y2q3Y http://bobdylan.com/songs/lay-down-your-weary-tune/ Bob Dylan  Lay Down Your Weary Tune 1   Lay down your weary tune, lay down  Lay down the song you strum  And rest yourself ’neath the strength of strings  No voice can hope to hum  2  Struck by the sounds before the sun  I knew the night had gone  The morning breeze like a bugle blew  Against the drums of dawn  3  Lay down your weary tune, lay down  Lay down the song you strum  And rest yourself ’neath the strength of strings  No voice can hope to hum  4  The ocean wild like an organ played  The seaweed’s wove its strands  The crashin’ waves like cymbals clashed  Against the rocks and sands  5  Lay down your weary tune, lay down  Lay down the song you strum  And rest yourself ’neath the strength of strings  No voice can hope to hum  6  I stood unwound beneath the skies  And clouds unbound by laws  The cryin’ rain like a trumpet sang  And asked for no applause  7  Lay down your weary tune, lay down  Lay down the song you strum  And rest yourself ’neath the strength of strings  No voice can hope to hum  8  The last of leaves fell from the trees  And clung to a new love’s breast  The branches bare like a banjo played  To the winds that listened best  9  I gazed down in the river’s mirror  And watched its winding strum  The water smooth ran like a hymn  And like a harp did hum  10  Lay down your weary tune, lay down  Lay down the song you strum  And rest yourself ’neath the strength of strings  No voice can hope to hum.
    


Тагове:   Боб Дилан,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563617
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502