Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2016 06:28 - Боб Дилан Воглавно
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 461 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.10.2016 02:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Боб Дилан Воглавно 1 Воглавно, ме трогнува сѐ, и тага и смеа, воглавно, стојам на две нозе, не се веам, патот го следам, ме води мирис на здравец, па и ако патот се тетерави, си држам правец, за сѐ што може да наиде брзо ќе се спремам, па можам дури и да не сетам дека неа ја нема, воглавно. 2 Воглавно, со повеќето можам да се сложам, воглавно, не би ги менувал дури и да можам, држам до себе иако со нив можам да се тркам, до коска се контролирам и во успех и во збрка, можам да преживеам ако било што ме ѕвекне можам дури и воопшто за неа да не ми текне, воглавно.   3 Воглавно, во мојата глава разумот си има база, воглавно, си го зајакнав срцево за да не мразам, не си правам илузиии па од нив да ми се смачи, не се плашам конфузијата на глава да ми се качи, човештвото да го акнам со шеги не баш вкусни, дури и да го заборавам вкусот на нејзините усни, воглавно. 4 Воглавно, мисливе не ме тераат кон неа да идам, а не би ја препознал тамам пред мене да ја видам, таа е толку далеку зад мене, усвет фана, воглавно, на менито на умов не е храна, дури и не помнам дали постоеше време кога еден на друг си бевме слатко бреме. 5 Воглавно, јас сум една млака вода, воглавно, точно знам накаде одам, не се лажам и не се кријам како избеган роб, не се кријам од чувствата на кои сум им гроб, не си правам отстапки, илузии не си ѕидам, ич не ми е гајле дури и ако неа пак ја видам, воглавно. Оригиналот: http://bobdylan.com/songs/most-time/ Bob Dylan  Most of the time 1 Most of the time  I’m clear focused all around  Most of the time  I can keep both feet on the ground  I can follow the path, I can read the signs  Stay right with it when the road unwinds  I can handle whatever I stumble upon  I don’t even notice she’s gone  Most of the time  2  Most of the time  It’s well understood  Most of the time  I wouldn’t change it if I could  I can make it all match up, I can hold my own  I can deal with the situation right down to the bone  I can survive, I can endure  And I don’t even think about her  Most of the time  3  Most of the time  My head is on straight  Most of the time  I’m strong enough not to hate  I don’t build up illusion ’til it makes me sick  I ain’t afraid of confusion no matter how thick  I can smile in the face of mankind  Don’t even remember what her lips felt like on mine  Most of the time  4  Most of the time  She ain’t even in my mind  I wouldn’t know her if I saw her  She’s that far behind  Most of the time  I can’t even be sure  If she was ever with me  Or if I was with her  5  Most of the time  I’m halfway content  Most of the time  I know exactly where it went  I don’t cheat on myself, I don’t run and hide  Hide from the feelings that are buried inside  I don’t compromise and I don’t pretend  I don’t even care if I ever see her again  Most of the time


Тагове:   Боб Дилан,   воглавно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563984
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502