Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2017 18:37 - Матија Беќковиќ Кога би знаел
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 1257 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2017 04:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кога би знаел дека горделиво ќе се држам
1 Кога би знаел дека горделиво ќе се држам пред судовите и на робијата што ќе боли, би палел и жарел, и на Партијата ќе ржам и на сѐ би се спротивставил со раце голи! 2 Кога би знаел дека сам јамка ќе си турам, душава сигурно ќе стаса во рајската фела, и масата под нозете самиот ќе ја турнам а за мене ќе пророни солзи и мојот џелат. 3 Но, се плашам дека ќе плукнам на сѐ свето, дека предавнички ќе коленичам и ќе молам, дека горделивоста не ми е пишанието клето туку дека едино ми е важна живејачкава гола.
Оригиналот: Matija Bećković‎ Kad bih znao da bih se ponosno držao
Kad bih znao da bih se ponosno držao Na robijama i pred sudovima: Žario bih, palio i sve izdržao I svemu se odupro golim udovima!
Kad bih znao da bih sto ispod stopala Sam ćušnuo i sam omču namakao: Večnosti bi se moja duša dokopala A moj dželat bi za mnom zaplakao!
Al bojim se da bih počeo da molim Da plačem, klečim i sve da izdajem, da bih sačuvao samo život goli, Na sve da pljunem na sve da pristajem.
https://sites.google.com/site/projectgoethe/Home/matija-beckovic/kad-bih-znao-da-bih-se-ponosno-drao



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 563683
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502