Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 11:25 - Пролетна песна Десанка Максимовиќ
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
0



1 Додека ластовиците ги набљудувам, сеќавам како избиваат пупките рани, и заедно со нив, срцево ми лудува, со видици насмеани лакомо се храни. 2 Со млади подници тоа радосно расте а притоа станува лесно како крило, цел небесен свод со среќа спастрен и пекол од болки, малку би му било. 3 Оно копнее за сѐ што животот дава, напати убавини, напати па и таги, со сѐ неговите дамари ќе се справат, од копнеж и надеж се неговите даги. 4 Чувствувам, сум живеела во шега мала, во срцево мое таа како во лавиринт акала, дека сеуште никому љубов не сум дала колку што можам и колку што би сакала. 5 Во мене се рои цела нежна гргорна плима од зборови, кула вавилонска да се крене, за раздавање во срцево сенешто имам, сите да ги честам, пак ќе остане за мене. ******* Оригиналот тука: http://www.srecica.com/2009/03/prolecna-pesma-desanka-maksimovic/  
   



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566964
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502