Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2017 08:04 - Хафиз Ода 606
Автор: lupcobocvarov Категория: Поезия   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
1



 1 Пролетта изникна со сите спреми, лалињата и трендафилите пак се тука; само ти, спанко мал, остана вземи, безгрижен во сонот за мојата скука. 2 Спанко мал, пролетта сега ми е друшка додека залудно твојот гроб го гушкам; априлскиот дожд по лицето ми ползи но не успева да ги измие моите солзи. 3 Но што ако солзите не залудно течат, ако ти како цвет малечок ми никнеш! Бол и тага нема помалку да ме печат но бар срцево на загубата ќе свикне.
*Се верува дека Хафиз песнава ја напишал по повод смртта на неговиот мал син.
Препев од англиската верзија: https://archive.org/stream/odesfromdivanofh00hafiuoft/odesfromdivanofh00hafiuoft_djvu.txt  


Тагове:   хафиз ода 606,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lupcobocvarov
Категория: Поезия
Прочетен: 566936
Постинги: 749
Коментари: 120
Гласове: 502